ציניות

"ציניות היא השפה המשותפת שלנו, האספרנטו שנקלטה, ואף-על-פי שאני לא דוברת אותה באופן שוטף — יש יותר מדי דברים שאני אוהבת, ואין מספיק אנשים שאני מקנאה בהם — אני יודעת מספיק כדי להסתדר. ובכל מקרה, אי-אפשר להימנע מציניות לגמרי. כל שיחה שהיא, למשל על המירוץ לראשות עיריית לונדון, או דמי מור, או פוש ובקס וברוקלין, ואתם חייבים להיות חמוצים, פשוט כדי להוכיח שאתם אנשים עירוניים מתפקדים ומודעים."

ניק הורנבי, איך להיות טובים (תרגם בועז וייס, ספריית מעריב 2001), 132.

One Response to ציניות

  1. ניק הורנבי says:

    קראתי את הציטוט וחשבתי לעצמי: אני כותב ממש מצוין! 😆

להשאיר תגובה

