דברים של אישה חכמה

לא לעתים קרובות מזדמן לקרוא דברי טעם בעיתון. הראיון עם ענת סרגוסטי, עיתונאית בחסד וגם חברה, אבל בעיקר אקטיביסטית עם ניצוץ בעיניים ואופטימיות שנדמה שאף פעם לא תאזל, עשה לי טוב על הלב, למרות המציאות המדכדכת שהוא מתאר. מומלץ לקרוא.

One Response to דברים של אישה חכמה

  1. wondergirl says:

    אבל איך עשה לך טוב על הלב??? אותי זה הכניס לדכאון עמוק. ממש אבל. אולי מניו יורק הדברים נראים קצת אחרת… ואני לא מעבירה ביקורת, נהפוך הוא. אחרי שראיתי מה קורה ברחוב שלכם אני בהחלט מבינה איך זה שטוב לך על הלב, באופן עקרוני כלומר 🙂 אני בכל אופן קיבלתי מהראיון תחושות אחרות לגמרי. בצד השני של הסקאלה. לא מענת סרגוסטי עצמה אלא מהדברים שהיא מתארת על איך שזה עובד באמת. ולא שלא ידעתי ו/או לא שמעתי ו/או ראיתי בעצמי ומקרוב. ובכל זאת, שחור על גבי לבן בכזו רהיטות ונחרצות. זה מבאס לאללה.

להשאיר תגובה

