פוסט מצב

יופי טסה לחו"ל לכמה ימים.
נסענו יחד לשדה התעופה. ההיסטוריה שלי ושל יופי עם שדות תעופה לא הופכת את המפגש עמם ואת הפרידה זה מזו ליותר קלים, אם כי אנחנו מיומנים יותר, ולמיומנות יש השפעה. פועל שם אלחוש מסוים, ובעצם מדויק יותר לומר שזו 'תחושת אלחוש'.
אני מעכל את הפרידה, אפילו שהיא זמנית ומקומית בלבד, רק מאוחר יותר. זה כשלעצמו לא מפתיע. אבל עד שאני מעכל אותה אני מרגיש כאילו הייתי מצופה בדונג. זה מאולחש, אבל זה כן נוכח ככזה, וה'כזה' לא מרגיש חנוק, אלא כלוא. כמו מייק-אפ על התחושה שהולך ודוהה, עד שלבסוף היא נוכחת לחלוטין, ליצן ללא איפור שבוחן את פניו במראה, מעביר את אצבעותיו בשערות ראשו.
לפני שאמרנו שלום עשינו את הקטע הקבוע שלנו – תמונת פספורט במכונת הצילום, או איך שלא קוראים לזה (מתקן 'לו-טק' של ירידים שחדר לקניון – היריד המודרני).  התחבקנו, התנשקנו, והפעם אמרנו שלא נסתכל אחורה אלא פשוט נגיד שלום וזהו. כמובן ששנינו כן הסתכלנו. אני אוהב את זה אצלנו. גם את זה.
חניתי, טיפסתי במדרגות, נכנסתי הביתה. קאטו הסתכל עלי והבין מיד (בעצם סביר להניח שהוא הבין עוד לפני כן, עוד לפני שאני הבנתי) שהוא ואני תקועים ביחד; רק אני והוא. ומילא אני והוא, אבל בלי יופי. עובדה שהוא נשאר לעמוד ליד הדלת, מסתכל, מחכה, אולי בכל זאת יופי תיכנס. קצת מעליב בהינתן שאני הכרתי לו את יופי. אבל מכיוון שהוא חתול, ומכיוון שהוא מצמץ עם העיניים, לא הייתה לי ברירה אלא לסלוח לו. ומיד. אני חושב שהוא יותר קשור אלי, אבל שיותר נוח לו עם יופי.
למחרת בבוקר קמתי עם אותה תחושה שעמה הלכתי לישון. תחושה של מוות קטן, גם שלי וגם שלה. זו הייתה תחושה אזורית, מעין תחושה של נוף שקוף שאני חלק ממנו, ובכל זאת היא הייתה מוגדרת. זו לא הייתה חוויה נעימה, אבל באופן פרדוקסלי, גם אם לא בלתי מובן, זו הייתה חוויה מוגנת ולא בלתי פריבילגית.
אתמול פורתא עף מהקן.
והיום יופי חוזרת.

3 Responses to פוסט מצב

  1. שרון says:

    מקסים!

  2. wondergirl says:

    קצת באיחור, ומקווה שכבר לא רלוונטי כי יופי חזרה מזמן והשגרה המנחמת שבה לשכון אצלכם – אבל חייבת בכל זאת לומר שכתבת מקסים, שלא לומר מרגש. איזה כיף ליופי 🙂

  3. פינגבאק: פוסט ללא שם « ביני לביני

להשאיר תגובה

