Don't Stop Me Now

בערב ראש השנה האזרחית התארגנה מסיבת יומולדת לשירלי. הדירה וחדריה היו נאים בעיני, מספר האנשים היה אידיאלי והמוזיקה שדורון הביא העיפה אותנו. אילן ודורון פתחו את ממד הריקודים של הערב. כמה לגימות אחר כך גם אני הצטרפתי.

בדקות הראשונות – כמו תמיד – הייתי רפלקסיבי למדי, כלומר ביקורתי מאוד. כלפי עצמי כמובן. אני רוקד, אבל הראש עדיין עובד במודעות ישירה לעבר הסביבה. ככל שהזמן עובר והמוזיקה נמשכת, הפעילות האירובית של גופי המתנועע מחממת אותי ומשמשת מצע לפעילות האנאירובית שבאמצעותה אני מרים את עצמי ומשתלט על מחשבותיי. הביקורתיות נמוגה לאיטה ובמקומה מופיעה רפלקסיביות נעימה, אופטימית ויצירתית. אני מסתכל על הרוקדים האחרים בזוית העין ובפרפרזה על השורה מ'רוחות הצפון' של בנאי, חושב לעצמי: בדיסקו בלילה עם דורון ואילן, אני יכול למות, כשהם מתחילים לשוט… . ברגעים האלה אני מבין שאני לא נבוך מהקהל שמסביבי – הקהל שלא התגברתי עליו בנעוריי. מבחינתי הקהל קיים שם רק על מנת לשרת אותי – ואני, איזה שחרור, לא צריך להוכיח כלום. הלוואי שהייתי יכול לבטל את מבוכת הקהל שלי כשאני נעצר בדוכן הלוטו; ברור שבלעדיה כבר הייתי יכול להיות מיליונר.

מתחלף שיר, הצלילים מתפתלים לאוזניי והנה מגיע הרגע בו אני מזהה את השיר: Night Fever. בתור ילד קטן ראיתי את המודעות בהן הופיע טרבולטה, שהיה אז מבחינתי 'האיש הזה', בחליפה לבנה, היד מונפת למעלה והבחורה בתנוחה המוזרה שלידו, ולא הבנתי מדוע העיר מוצפת בהן. עכשיו אני מבין, אבל למי אכפת. אני רוקד ומפצה את עצמי בביסים גדולים על השנים שבהן סירבתי להתמסר ל-Grease. והמוזיקה ממשיכה, מתחלפת ומטעינה אותי, ואני מודיע באמצעותה לעולם, ללא היסוסים, אך בנונשלנטיות: I can boogie, boogie boogie, all night long.

בממד הבא של מצבי המנטלי אני מוצא את עצמי שט לצלילי Sir Duke, מתאחד עם המוזיקה ונשלט על ידי הגרוב. זהו חלון הזדמנויות בו אני מוכן לסלוח לכולם על הכל. זה ממשיך עם Call Me ו-Blame it on the Boogie. באחד השיאים של הערב מגיע Don’t Stop Me Now, וזה באמת דבר שלא כדאי לנסות עלי עכשיו כי כמו בשיר, I’m floating around in ecstasy, ומרגיש ש…

I'm a shooting star leaping through the skies
Like a tiger defying the laws of gravity

I'm a racing car passing by like Lady Godiva

I'm gonna go go go

There's no stopping me

וכך, משייט במהירות האור, אני מרחף מחוץ לעצמי ומבין בדיוק למה מתכוון מרקיורי כשהוא שר: I am a sex machine ready to reload.

2 Responses to Don't Stop Me Now

  1. יאיר says:

    יש שירים שנצרבו ב-DNA שלנו ולמרות שבזמנו זילזלנו בהם כמוזיקה ממוסחרת וירודה (אפשר שבצדק גמור) הם עושים לנו היום נעים בגוף, במיוחד במסיבות עם אנשים שכיף לנו איתם ונוכחות של אלכוהול בסביבה

  2. שירלי says:

    כמו שאמרתי לך במסיבה, הייתי לוקחת אותך איתי אחורה בזמן שתתלווה אלי למסיבות כיתה,
    ( והפוסט הזה הוא קצת בדיוק זה ).

להשאיר תגובה

